Құндылыққа бағытталған білім
Оқу-тәрбие процесі жалпыадамзаттық құндылықтар мен мазмұндар негізінде ұйымдастырылған. Отандық білім беруде осы тәсілді қолданудың тиімділігі "БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ" лицей жүйесінің (КТЛ) жұмысында оң нәтижелермен дәлелденді.
Осы тәсіл шеңберінде оқушылардың 18 құндылықты игеруі көзделген, олардың әрқайсысы екі жыл ішінде қамтылатын болады. Сонымен қатар төрт негізгі құндылықта атап өткен жөн:
Ынтымақтастық / Көркем мінез / Кемелдену / Денсаулық
Оқушылардың қызығушылықтарын дамыту
Нақты дағдыларды игеру мақсатында жаратылыстану - математикалық цикл пәндерін және шет тілдерін тереңдетіп оқыту
PBL және STEAM әдістемесі
Кембридж бағдарламасы бойынша ағылшын тілі
21 ғасырда табысты іс-әрекетке қажетті дағдылар жиынтығы
Физикалық интеллект – кез-келген физикалық белсенділікті басқаратын сыртқы және ішкі ми кешенінің дамуы
Intellectual Quotient (IQ)
Интеллект, ақыл-ой қабілеттерін дамыту: ауызша, аналитикалық, логикалық, визуалды-кеңістіктік, сонымен қатар жұмыс жады
Эмоционалды интеллект – адамның эмоцияларды тану, басқа адамдардың және өзінің ниеттерін, мотивациялары мен тілектерін түсіну және басқару дағдылары мен қабілеттерін дамыту
Рухани интеллект – адамгершілік құндылықтарды, даналық пен жанашырлықты дамыту, өз ішінде де, айналасындағыларға да бейбітшілік пен келісімді сақтау
Мектептің білім беру моделі
Harmony мектебінің білім беру моделінің өзегі – оқушы және оның интеллектуалды, эмоционалды, физиологиялық қажеттіліктері. ХХІ ғасырда табысты қызмет үшін адамға қажетті дағдыларды ескере отырып, біздің білім беру моделіміз төрт негізгі элементке негізделген